Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, en vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die basen. grtn"
"Hey, het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel. Alleen junks? Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben, Als ik het doe is het โs avonds en in het weekend . En dat ook niet altijd . ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen, grtz"
"De flas is echt wel geweldig hรจ ๐"
"Hey, Het inderdaad zalig om na de teug in de bank te liggen, soms wel zonde dat er dan net zulk een moment iemand wat tegen je zegt of vraagt .... ๐ข๐ก"