Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thadopedude zei: Hallo, tja ik weet er alles van ben zelf al sinds 38jr verslaafd aan dat spul en heb sinds 10jr longemfyseem, helaas zijn er naar mijn idee geen andere mogelijkheden als de geijkte manieren. Blijkbaar ben je er nog niet ver genoeg . het zal altijd wel en strijd blijven ben zelf sinds 8 maanden weer teruggevallen desondanks mijn ziekte en het regelmatig snakken naar lucht blijf ik bezig. Men heeft niet voor niks een naam voor ons...Junks! Het enige wat ik je mee kan geven is gewoon weer proberen hopelijk gat het je eens lukken Zoals de titel al verklapt, ik heb al 6 jaar een groot probleem nl. mijn Heroine gebruik. Elke dag beloof ik mezelf dat ik het voor het laatst doe maar toch ben ik de dag erna werkelijk alles aan het proberen om geld bij elkaar te sprokkelen voor weer een hit, gevolgd door directe teleurstelling en schaamte als ik me eerste hit genomen heb. behalve me fysieke klachten (longen) ben ik het zat om als slaaf van de dope door het leven te gaan, de enige reden dat ik het nog doe is om het simpele feit dat ik niet naar behoren kan functioneren als ik "afkick". Nu mijn vraag zijn er behalve opname nog andere tips en mogelijkheden om de afkick periode door te komen, want ik zit echt met me handen in het haar!! Klik om te vergroten..."