Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik raad het zeker niet aan ik heb het enkele weken gedaan je verneukt gewoon je slijmvlies terwijl het effect niet echt positiever is dan dat je het in pilvorm neemt het begint wel sneller te werken ik heb wel nog nooit de modified release gesnoven daarintegen was me vorig medicament die ik kreeg voor me ADHD wel goed om te snuiven het gaat hier dan om captagon jammergenoeg uit de handel gehaald nu lees ik dat juilie in Nederland in geval van een diagnose zware ADHD dextroamfetamine met recept kan halen bij de apotheek dit is hier in Belgie voor zover ik weet het geval niet"