Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben nieuw, Ik slik 60mg oxcycodon langwerkende per dag. Wat zou de maximale dosis zijn dat ik kan slikken. Ik slik dit ivm chronische pijn. Ik weeg 81 kg Ik slik hierbij ook nog 30 mg diazepam voor mijn spieren. Mijn vraag is wat is de maximale nog betrouwbare dosis voordat het 6 planken werk wordt. Mvg Gerard"
"Dopemonster zei: Die 60mg, werkt dat niet goed genoeg voor die pijn? En hoe lang slik je dit al? Slik je dit via een arts? Zoiets hoor je met je arts te bespreken, 60mg oxy staat gelijk aan 120mg morfine en is dus inderdaad al een flinke dosis. Tja de max? Er zijn mensen die slikken veel meer en ze zeggen dat het vanaf 600mg per dag dodelijk word maar zou je die 60mg wel willen ophogen? Je hebt ook snelwerkende oxys voor momenten dat je veel pijn hebt dit slikken mensen vaak tussen hun langwerkende oxycodon door en voor veel mensen werkt dit goed. Geef wat meer info over uw situatie aub dan heb ik een helderder beeld over hoe en wat maar nogmaals dit is eigenlijk het werk van de artsen Klik om te vergroten... Ik heb dit via de huisarts al meer dan een jaar. Ik vraag me af wat de max is. Ik fucioneer gewoon erop. Vandaar de vraag war kan een mens max hebben"
"Eik zei: Hoi @Dominus , welkom op het forum. Ik heb je topic even naar het juiste subforum over opiaten verplaatst. Zo kunnen onze leden ook antwoord geven op je vraag. Ik heb zelf weinig ervaring met opiaten maar volgens mij is 60mg oxy al een enorm hoge dosering! Ik zou echt heel voorzichtig zijn met dit soort hoge doseringen opiaten zeker als je huisarts hier niet van op de hoogte is. Hopelijke kunnen andere leden, met meer kennis van opiaten, je beter helpen. Klik om te vergroten... Zeker een hoge dosis maar de huisarts weet ervan en heeft het zelf voor geschreven ivm zware botontkalking ik vraag me enkel af waar ligt de max voor ik niet wakker wordt meer"