Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu 2 weken gestopt met gebruiken, terwijl ik voorheen zo'n 4 a 5 dagen per week drugs gebruikte. Ik gebruikte meestal 1 dag XTC, en de andere dagen speed of sos. Wiet rookte ik bijna dagelijks. Eigenlijk was het gewoon zo; als er iemand in mijn omgeving drugs aanbood, dan gebruikte ik. En omdat dat veel gebeurde, gebruikte ik dus zo'n 5 dagen in de week. Nu ik ben gestopt, lijkt mijn lichaam heel ''moe'' te zijn. Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik slaap eigenlijk vrijwel de hele dag. Ik word om de paar uur wakker en dan eet/drink ik wat, om vervolgens weer in slaap te vallen. Ik heb dit nooit gehad, die extreme moeheid. Maar mijn vraag was, of dit normaal is? En of het overgaat? Ik heb gister geprobeerd het tegen te gaan en ben met mijn ouders een paar uur gaan winkelen, maar ik was zo kapot dat ik op de terugweg naar huis in slaap ben gevallen. Ook heb ik last van stemmingswisselingen, ik voel me enorm ''down'' om de meest stomme dingen, en het volgende moment ben ik weer heel vrolijk. Is dit ook normaal? Heeft iemand tips hoe ik zowel de moeheid als stemmingswisselingen kan overwinnen? Thankyouu x Djilara"