Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Beats, ik reageer hier omdat er een korte tijd geleden ook bij mij CML is vastgesteld en ik daarvoor Glivec/Imatinib moet slikken. Bijwerkingen zijn er weinig. Bij voorkeur stuur ik je een pm, maar dat lukt op dit moment niet. Zelf heb ik contact gehad met mijn behandelend arts ivm het gebruik van medicatie en XTC/MDMA. Toch zou ik graag van jou willen horen hoe het nu gaat? Of je vaker hebt gebruikt? Wat je ervaring is en hoe je er nu tegenover staat? Heel wat vragen dus. Ik weet zelf nog niet of ik wat ga gebruiken, maar Ik hoop dat je me hiermee kunt helpen! Vriendelijke groet."