Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen, Laat ik mij voorstellen en direct een oproepje doen. De laatste tijd ben ik op zoek naar een manier om wat dieper te gaan met het gebruik van entheogenen dan wat ik tot nu toe gedaan heb. Ik ben 44 jaar en heb vijftien jaar geleden een aantal keer getript. De laatste tijd weer een aantal keer. Maar nooit hoger dan 2 gram padenstoelen gedoseerd en voornamelijk recreatief. Ik ben me erg aan het verdiepen in de mogelijkheden van entheogenen om mensen echt te kunnen helpen. Een hele andere benadering dan ik voorheen had. Ik wil graag een aantal keer de helende kracht van paddo's of LSD ervaren waarbij ik bijvoorbeeld sterk de eenheid van alles ervaar of wellicht een ontmoeting met god krijg. Het kan natuurlijk ook minder prettig zijn zoals jezelf dood zien gaan bijvoorbeeld. Maar een echte doorbraak wil ik hierin graag ervaren met alles wat je daarvan kunt leren. Op dit moment ben ik The Psychedelic Explorer's Guide van James Fadiman, Ph.D aan het lezen bijvoorbeeld... Ik heb zojuist ook Tripping: An Anthology of True-Life Psychedelic Experiences van Charles Hayes gelezen.. Serieus ermee bezig dus. En ik zoek iemand die ook serieus bezig is met entheogene ervaringen die wellicht ook graag daarover wil praten en net als ik iemand zou willen leren kennen die als sitter kan fungeren voor een wat zwaardere trip. Misschien ook eens wat lichter trippen als tripmaatjes kan ook leuk en leerzaam zijn. Maar vooral het sitter zijn voor elkaar (de ander dus nuchter) en elkaar daarmee helpen zou ik erg handig vinden. Bij interesse hoor ik het graag via PM!"