Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sorry heb ADHD ++ dan nog eens electronisch autistisch , dus praat als programmeer taal ,lol , hoe bedoel je voor de voortplanting ( het kan het signaal afgeven naar de rest dat ze ook open moeten gaan want de tijdt is rijp terwijl ze nog niet volgroeid zijn , bedoel je dat ? ik doe zelf niet zoveel met de hoedjes , als ik ui 0 begin dan koop ik een kweek zetje , pleur een stukje vlies met sporen in de liquid culture ,eigen recept , en ik ga van daar verder , meestal een ramp want heb te veel in de broei , en gaat meestal sneller dan ik kan eten , dus vandaar dat ik ook vroeg of iemand een gratis bakje wou , scheelt weer 30 euries ,,of zelf leren kweken is ook heel leuk , en niet zo moelijk ,zal morgen wel wat fotos posten ,"
"vanochtend paar bakjes moeten openen de paddos groeide eruit , hebben een dag in de zon gestaan , dit zijn fotos van maand terug , loopt weer uit de klauwen , heb nog op youtube een filmpje staan over vloeibaar cultuur en op mycotopia een hoop (als de sfeer in ander topic veranderd dan post ik wel een link lol) , en tips en trucs , kweekte vroeger enorm , nu aleen voor prive doeleinde , maar me fout marge is 0 % dus heb altijdt te veel , de pado kweek bak kan ik wel keer meer info over geven , over de software ,lol jah software ,en de hardware ,,"
"te veel bakjes , de labels op de bakjes zijn gewoon van internet anders weet ik zelf niet meer wat wat is , heb me eigen labels gehad , maar pfff moet ik 3 hardisken afzoeken voor een foto dus heb die van hun erop geplakt ,"
"dat kan door meerdere dingen komen , paddo bakje die te lang in grow shop heeft gestaan , die paddo is gewoon een beetje maf , de bakjes worden meestal met mix waterstofperoxide gesprayd , dat kan soms albino effect geven , deze lijkt beetje op Penis envy , de hoeveelheid van de kweek kan aan verschillende dingen liggen , hoe ze substraat bevrucht hebben , als van petri is dan krijg je meestal allemaal de zelfde grote , is het van sporen dan kan het heleboel verschillende maten zijn , gewoon je paddo plukken blokje 12 uur onder water houden , dan weer neer zetten dan na 3 dagen weer 12 uur doen ,dan goed uit laten lekken , zak dicht doen met verse buitenlucht , in schaduw plek neer zetten zak gewoon dicht houden, en dan zal je 2e flush er een heel stuk leuker uitzien ! ik maak zelf die bakjes ,"
"dat blauwe komt dus niet door de Psilocybine , dat denken velen , hoe blauwer hoe beter , net als de famous blue juice ! , er is een heel onderzoek gaande waarom paddos blauw kleuren , heeft te maken met de zuurstof verbinding , en klopt we dachten allemaal dat het bij de Psilo's de werkzame stof was , maar dat was gewoon een mooi fabeltje om de paddo een nog cooler imago te geven , er zijn nog 100e andere soorten die het zelfde doen , met zelfs mooiere kleuren en andere effecten en reacties , toch ben ik zelf nog steets benieuwd waarom de paddo blauw word bij verwonding ,"
"master Paddo kweker hier , maakt niet zoveel uit ,of de hoed nou open is of niet , we plukken ze met de hoed dicht zodat je geen zwart/paarse smoel krijgt van de sporen als je ze eet , en je heel donker gaat kakken ,lol maar kwa potentie maakt niet zoveel uit , ik zie dat je een kweek bakje hebt, ik heb best wat kweek bakjes in de weg staan klaar om uit te broeden , als je intresse hebt ,heb een overschot aan B+ en albino ,moet vandaag weer 2 zakken omzetten naar bakjes , dus dat zijn weer 10 kweek bakjes , wil je meer weten over het zelf kweken dan hoor ik het wel , ik gebruik ze soms zelf voor een body reset , als ik effe niet meer weet wat ik moet doen of te veel thuis zit , dan porsie paddo , dag erna heb ik weer zin en ideen , mensen vrees is meestal ook weer weg , voel me top na die dingen !"