Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok heel makkelijk ik heb de medicijnen zopicylon oxazepam temazepam en oxycodon al vanaf mijn 23 ste ben nu 38 jaar in eerste instantie had ik ze voor mijn kanker gekregen maar. Door dat ik een traumatisch jeugd gehad heb krijg ik ze op recept met b2 code dat ik ze zelf niet hoef te betalen want de prijzen zijn echt hoog mijn tip is als je het echt nodig heb 1 zoek iemand die ze heeft en koop er wat van over maar *modknip* 2 ga na de huisarts in tranen en tuiten dat je slecht slaapt door verzin maar iets dat je 6 dagen wakker bent en de 7de dag van lende slaapt moet je wel zorgen dat je voor de afspraak zeker 2 dagen wakker bent geweest om het geloof waardig te maken Mijn huisarts kan mij niet meer van de medicijnen afhaal en omdat mijn lichaam er aan gewend is maar voor 1 malig zou mijn tip moeten lukken succes. Want België gaat het niet worden mijn moeder woont daar en zelfs met recepten uit Nederland doen hun dat niet 123"