Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Anderhalve week terug heb ik voor het eerst XTC geprobeerd. Het was de mooiste avond van mijn leven, maar als ik eraan terug denk, vraag ik me af of alles wat ik heb gedaan wel zo verstandig was. Ik weeg ongeveer 70 kilo, en had een capsule met 150 mg pure MDMA. (Ben overigens een man, 16 jaar.) Op verschillende sites lees ik dat je echt maximaal 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht mag gebruiken, dus een stuk minder dan wat ik heb gehad. Maar wat gebeurt er dan eigenlijk? Ik had nergens last van, zelfs de dagen erna niet. Zou het kunnen dat het extreem schadelijk was voor m'n hersenen? Of krijg ik hier later nog last van? Ik lees trouwens nog meer tegenstrijdige dingen. In dit topic wordt gewaarschuwd voor zeer sterkte xtc-pillen, met 'zelfs meer dan 140 mg MDMA erin'. Maar als ik de topics hier lees worden er vaak wel pillen van veel meer dan 140 mg gebruikt. Is dat nieuwsbericht gewoon overdreven of gebruiken jullie het op een andere manier? Wat is de truc? Alvast bedankt voor het reageren!"
"Bedankt voor je reactie en je duidelijke uitleg! Al had ik zoiets ook wel verwacht, het is in ieder geval een geruststelling."
"Hey, Allereerst bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late reactie! Ik heb je tips over vitamines en tryptofaan in ieder geval gebruikt. Ik moet wel zeggen dat ik nogal eigenwijs (misschien stom) ben geweest. Een week na die eerste mdma-ervaring heb ik een pil van 180 mg genomen, en later op de avond, toen ik dacht dat het uit was gewerkt, een capsule met 150mg. Die pil was geweldig, maar de capsule viel wat minder goed. Maar goed, ik heb de afgelopen week kilo's fruit naar binnen gewerkt en tegen mezelf gezegd dit het komende halfjaar niet meer te doen, dus dit is wel zo'n beetje het einde van mijn avontuur hier. :P in ieder geval allebei bedankt voor jullie tips."