Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miss een heel dom idee maar als ik een jongen was, dan zou ik het gewoon onder mijn ballen plakken Niet zo heel erg prettig idee maar ja "wie hard wilt gaan, moet eerst even beetje pijn lijden""
"Hallo, Ik had een vraag over hartkloppingen dag nadat ik xtc heb gebruikt. Gisteren had ik een halfje van xtc op aangezien ik er genoeg aan heb om gewoon lekker in partymood te zijn en ook omdat ik maar een klein persoontje ben Ik was ook nog niet eens heftig aan het dansen of dat ik helemaal strak stond. Alsnog merk ik dat ik dag erna hele heftige hartkloppingen heb zoals dat mijn hart onregelmatig klopt of heel hard aan het overspringen is en dat hele dag door terwijl ik lekker op de bank lig te luieren. Gisteren had ik Wit Nike op maar ik heb het eigenlijk met alle soorten xtc die ik tot nu toe heb gebruikt. Is dit wel normaal en maken jullie het vaak mee? Groetjes"
"Mijn eerste keer was eigenlijk heel goed.Ik was op luzy sundays festival en ik was toch wel beetje zenuwachtig om het te gebruiken maar ik dacht gewoon aan om heerlijk te ontspannen, op mij af laten komen en beetje in me hoofd proppen dat er helemaal niks mis kan gaan en alleen maar heerlijk nacht gaan beleven. Na 20 min kreeg ik een heeerlijk gevoel in me die ik nooit zal vergeten. Super blij, leuk , opgewonden, aantrekkelijk Als je jezelf met die gedachten blij maakt en denkt van "ach jo het is gewoon leuk"dan komt het goed. Denk maar vooral aan die verliefd gevoel. Maak je eigen niet gek door dingen te gaan denken. Je moet pilletje ook innemen in een rustig en leuk omgeving met goeie gedachten Oja en een goede aanrader voor pilletje zijn Paarze lamborghini en zeker "NIET" een hele slikken maar een halfje! Is voldoende zeker voor 1e en 2 keer Groetjes en veel plezier"
"Hallo, Sinds week geleden was ik begonnen met speed. Eerste keer dat ik een stevig snuifje nam, voelde ik me goed, lekker ,vol met zelfvertrouwen en energie toen ik uitging. Speed nam ik eigenlijk om een dom reden en dat is om meer zelfverzekerder en ontspannen te zijn aangezien ik tijdens het uitgaan met iemand had afgesproken. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb maar ik weet dat het wel een leuk extra-tje was.. Volgende dag merkte ik, dat ik heel moe ben etc en nam een lijntje bij... Zo ging dat tot donderdag. Ik had donderdag gemerkt dat ik nog steeds net zo moe was en eigelijk niet meer of minder zelfvertrouwen had nadat ik een lijn had genomen. Eerlijk gezegd was mijn zelfvertrouwen, energie en bui net zo zelfde als toen ik niks op had. Het gevoel die je van speed krijgt werd steeds minder. Nu is mijn vraag of dat wel mogelijk is aangezien ik wel een sterk pep had met 70% amf."
"Nathaniel zei: Dat heet gewenning. Je speelt een gevaarlijk spelletje (wat we allemaal kennen). Wees lief voor jezelf Klik om te vergroten... Oke dankje Nah ik heb dus geen nieuwe meer gehaald omdat ik juist het gevoel heb dat het steeds minder wordt. Nu dan maar even door die vermoeidheid heen bijten en volhouden. Weet iemand hoelang het duurt tot dat je weer in "orde" bent en die gevoel van vermoeidheid weg is ? Ik heb het trouwens vorig week zaterdag voor het eerst gebruikt en dat 7 dagen lang (voor duidelijkheid)."