Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
", de komende tijd ff helemaal niets, ben zwanger, dus dan houdt het ff op. Maar voor die tijd blowen, koffie, een biertje en af en toe wat shrooms."
"Blaklight lampen worden inderdaad niet super warm, vergelijkbaar met een TL lamp. Groetjes"
"hihi, wat grappig hier het adres van onze site te zien (bedankt BombSki ). Wij verkopen de doeken nog steeds en hebben er ook meerdere op voorraad. Onze site is ondertussen verhuisd naar www.deca-artworks.com Groetjes! Cathelijne"
"Dankjewel . We zijn zelf helemaal verliefd op de doeken die de Indische kunstenaars maken. Hebben er ook een aantal in ons huisje hangen. Je kan er helemaal in verdwalen. We hebben één keer paddo's op en het blacklight aan gedaan. Wow, dan verdrink je er echt in . De eerste keer ooit dat ik echt getript heb. Wij wonen inderdaad in Spanje. Mijn vriend en ik zijn begin dit jaar naar zuid-spanje verhuisd. Het leven hier is totaal anders dan in Nederland. Alles gaat veel rustiger en vriendelijker en de natuur hier is prachtig. We willen niet meer terug naar Nederland ."
"Hallo allemaal , Ik heb onze link in het andere topic, psychedelische blacklight doeken, al genoemd, maar denk dat ik er ook beter een iegen topic voor kan maken. Wij verkopen handbeschilderde, blacklightdoeken uit India. Wij kwamen deze kunstenaars tijdens onze vakantie vorig jaar naar India, tegen. Wij waren gelijk verliefd op de kunstwerken die deze artiesten maken en hebben met hen regelingen getroffen om de doeken hier in Europa te gaan verkopen. We hebben een website gemaakt en staat er af en toe ook mee op markte in Spanje. Neem voor meer informatie een kijkje op onze site: www.deca-artworks.com Groetjes uit het warme Spanje"
", dank jullie wel. Heb het bericht inderdaad niet geplaatst om te verkopen (zou wel leuk zijn natuurlijk ), maar puur om deze vorm van kunst te laten zien. Wij zijn er zelf helemaal verliefd op geworden en hadden deze doeken in Europa nog nooit gezien, niet op deze manier. Bedankt allemaal voor de complimenten, zal ze door geven . Groetjes, Cathelijne"
"Dat mag hoor, stuur maar een mailtje Bedankt voor de complimenten. Groetjes, Cathelijne"
"Tja, ik weet dat niet alles origineel is , maar vind het nog erg knap en mooi wat ze maken. Ze maken ook doeken op aanvraag, dus dan krijg je toch vaak een plaatje of schilderij dat na geschilderd wordt. En ze ontwerpen ook veel zelf en dat lukt ze erg goed (vind ik ) Je kan ons gewoon op ons e-mail adres bereiken. Ons adres is: [email protected] Wij verkopen zelf geen blacklights, maar deze kan je bij de meeste elektro winkels in Nederland kopen. Groetjes"
"Hallo allemaal , Wilde jullie even laten weten dat we nieuwe doeken op voorraad hebben. Er zitten weer prachtige tussen, ongelooflijk wat deze Indische mensen kunnen schilderen, ze zijn echte artiesten! Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt! Warme groetjes , Cathy"
"Hoi Saivy, Bedankt voor je complimenten , helemaal mee eens . Groetjes!"