Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Misschien heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt of kan iemand vertellen of het drugs gerelateerd is (en welke). Ik ben 42 jaar, voldoende ervaring met drugs (wiet, xtc, speed, coke, paddo), stabiel. Dus, ik heb een blackout gehad. Ik kan niets herinneren van hoe ik thuis ben gekomen. Jassen uit de locker gehaald, van de club naar Rotterdam CS gelopen, trein in naar Leiden, trein uit, pasje gescanned, fiets van het slot gehaald, naar huis gefietst. Het eerste dat ik mij herinner is dat ik voor de deur sta om hem open te maken, daarna is alles normaal (nog lekker beetje ge-afterd thuis). Mijn maat verteld dat we gepraat hebben in de trein, dat ik in Den Haag uit wilde stappen (ik heb daar tot kort geleden gewoond) en dat hij me terug heeft gestuurd. Ik was een beetje suf, maar niet raar ofzo. Ik kan vaag herinneren dat ik wat app berichten naar een grietje heb gestuurd, maar de tekst zelf herkende ik niet de volgende dag. De avond was vrij rustig wat middelen betreft. Flink wat alcohol, maar niet overdreven. 1 xtc pil in 4x1/4. Ik kan veel meer hebben in elk geval. Normaal mix ik alcohol en drugs niet (een beetje alcohol, maar snel over op water). Het laatste dat ik herinner in de club is dat ik super chilly lekker mijn hoofd op de schouder van mijn maat legde, daarna ben ik (zo voelt het) in slaap gevallen en ben ik slaapwandelend de rest van de nacht doorgekomen. Hij verteld dat ik een hele poos zo met hem daar gestaan heb, mensen om ons heen vonden het wel schattig.. Ik heb 2x GHB geprobeert en werd daar (icm xtc) ontzettend relaxed van (eerste keer trouwens een slechte trip). Mijn vermoeden is dat ik dit in mijn drankje heb gekregen. Ik heb nog nooit een blackout gehad in mijn leven. Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat het de combi alcohol en xtc is geweest. Ik ken dat en ben meer gewend. Ik ben heel stabiel en 'ge-aard' als ik aan de drugs ben (vind ik) en houd goed controle. GHB ken ik niet goed. Een tweede maat (we waren met 3) die geen xtc op had, wel alcohol, ging een stuk eerder naar huis en vertelde dat hij zich niet lekker voelde toen hij thuis kwam. Een vriendin van mij heeft wel eens GHB in haar drankje gehad en werd daar ook heel ziek van. Enig idee? Heeft iemand anders dit 'slaapwandelen' meegemaakt? Zou het inderdaad door iets in mijn drankje geweest kunnen zijn en wat? Ik ben ook wel benieuwd naar dit soort ervaringen van anderen. Groet, Guus"
"Bedankt voor je antwoord. Minder drinken en gebruiken is natuurlijk altijd goed advies, maar een beetje misplaatst in dit geval naar mijn mening. Ik drink en gebruik niet veel en niet vaak namelijk. Pilletje inderdaad niet getest, wel gehaald bij iemand die ik al lang ken en altijd goed spul heeft, wat natuurlijk ook geen garantie is. Ik houd het op een rare, maar leuke avond en een aparte nieuwe ervaring. De hoeveelheid alcohol zou inderdaad een factor geweest kunnen zijn. Maak je geen zorgen, ik kan goed voor mijzelf zorgen. Thanks! ‘the problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.’ So true! The stupid ones also tend to be more aggressive and procreate more."