Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben net nieuw hier en ben ook redelijk nieuw met XTC (pas 2 maal gebruikt). Het is me overigens heel goed bevallen en 2 weken geleden had ik echt een heerlijke space. Nu is mijn vraag of het verstandig is om morgen weer te nemen. Ik ben niet van plan veel te nemen en de pilletjes die ik van plan ben te nemen zijn vooral rijk in het MDMA gehalte. Voel ik er dan nog wel wat van? Na morgen ben ik er sowieso van plan er weer 3 maanden mee te wachten. Misschien een beetje onzinnige vraag maar ik ben liever voorzichtig, het is toch harddrugs voor een reden."
"Ik denk nog steeds wel dat ik het ga doen morgen dan, overigens denk ik niet dat ik het in de 3 maanden pauze nog is ga doen. Nu ga ik het doen omdat ik het is samen met een vriendin nog is zou gaan doen, en ik 'plan' het zeg maar, om het tijdens echt grote feesten te doen, waar ik niet heel vaak naartoe ga. Alsnog ontzettend bedankt voor de uitgebreide reactie, ik heb er veel aan gehad!"