Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ff an t spitten geweest om wat research te doen maar vind niet echt n antwoord op mijn brandende vraag.. Heb onlangs gehoord dat er een houdbaarheidsfactor aan 2cb hangt? Is dit correct, zoja, wat is die tijd. Moet ik denken aan weken, maanden? Ik was er zelf nogal verrast over maar aangezien ik binnenkort mijn 1e ervaring met 2cb ga hebben, wil ik er natuurlijk alles over weten! Heb 2x 15mg liggen, is bijpakken net zo aan te raden als met snoepjes? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Thanx"
"Oom Klaas zei: Ten eerste is dit een research chemical. waar staat dat voor? Alhoewel ik het woord "chemical" uiteraard kan definiëren... :P Klik om te vergroten..."
"snap um...Ga ff neuzen in dat topic...Thanx!!"
"Wat me wel opgevallen is dat de dosering zoals bijvoorbeeld vermeld op Azarius een zeer correcte is.Daar wordt n dosering van 5-9mg geadviseerd voor n normale trip en ik kan je zeggen dat die 5mg een leuke dosering is voor een 1e x! Ennuh; wat er eenmaal in zit, gaat er niet zo maar uit;bijpakken kan altijd!"
"] Gram, geen mg. Ik heb persoonlijk nog niet heel erg veel trip-ervaring maar vind 10gram truffels (gemiddeld 1 portie) toch wel het minimale maar dit is persoonlijk natuurlijk. Zou voor 1e keer tussen de 7,5 en 10 gram vers gaan. oepss... uiteraard Gram! Bedoel enkel aan te geven dat het een indicatie is die met de werkelijkheid overeenkomt waarbij ik uiteraard alleen uit eigen ervaring kan spreken."
"Liever een goede eerste kennismaking; een eerste indruk maak/krijg je maar 1x. Ontvang, wees verrast & ervaar . Begrijp dat het voor de ervaren trippers, zoals jij wellicht, iets anders ligt.Daarom is het ook vaak lastig om een juiste dosering aan te geven. We kunnen enkel ervaringen delen en hieruit leren, da's voor mij al heel kostbaar en leerzaam kan ik je zeggen!"