Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las je bericht en kan je 5-apb ten zeerste aanraden! Neem een bommetje van 200 mg en je zou zweren dat je twee goede spacepillen op hebt van 220 mg. Ik heb heel wat goede pillen gehad, maar dit goedje is niet van de real deal te onderscheiden. En je kunt tenminste zeggen dat je het hebt overleefd. Ik had laatst pillen de eerste twee ging goed, maar die derde dacht ik letterlijk dood te gaan. Sinds PAAN verboden is gooien ze er maar lukraak troep in. Levensgevaarlijk geloof me"