Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wederom bedankt voor je antwoordt en ik zal mij ook verdiepen in de 2-FA en 2-Fma. Misschien mag dit wel om wat info in te winnen. Heeft de vendor van wie jij de legitieme 3-FA kreeg - in ieder geval op dit moment - expliciet op de site staan dat het hier een oude batch betreft en echte 3-FA is? Thx"
"Hey medegebruikers, Mijn eerste post hier, lurk al wel lang. Ik heb een vraag waar hopelijk iemand mij mee kan helpen. Een aantal weken geleden heb ik 3-fa besteld bij een Nederlandse vendor, dit heb ik vervolgens in Leiden laten testen, en vandaag kreeg ik te horen dat dit goedje 80% 4-FA was. Nu meen ik op verschillende plaatsen weleens te hebben gelezen dat ze bij deze testcentra niet het verschil tussen 2, 3 en 4-FA kunnen opmerken. Ik heb nooit 4-FA gebruikt maar ik heb gelezen dat dit erg veel op MDMA lijkt. Nu heb ik in het verleden wel regelmatig MDMA gebruikt en ik ben dus bekend met dat 'love-gevoel' en hallucinaties/felle kleuren. Van het geleverde poeder heb ik zonder tolerantie, met een paar keer re-dosen, in totaal wel meer dan 100mg gebruikt maar daar herkende ik niet de MDMA-effecten in van destijds. De effecten waren enkel: veel mentale energie en concentratie; aardig wat euforie/heel zelfverzekerd; kon gemakkelijk rustig stil blijven zitten; geen kater of dip verder in de week; een lichte muziek appreciatie, echter dit kon ook gewoon door de euforie komen. Van mijn MDMA-periode weet ik nog dat wanneer ik dat in korte tijd vaak achter elkaar deed het op een gegeven moment geen effect meer had. Ik heb deze 3- of 4-FA in kleine hoeveelheden meerdere malen gebruikt binnen een korte tijdsperiode, en hoewel er wel een tolerantie wordt opgebouwd, blijft het wel werkzaam op het gebied van mentale energie en concentratie en de boost in zelfverzekerdheid. Weet iemand hier of ik nou op het testcentra moet vertrouwen of dat ze het verschil inderdaad niet kunnen zien? Ze zeiden dat dit geen 3-fa molecuul is maar in het laten testen van research chemicals bij testcentra heb ik weinig vertrouwen. Iets langer dan een jaar geleden heb ik ook weleens AL-LAD ingeleverd dat destijds erg populair was en dat konden ze ook niet detecteren terwijl dat wel echt AL-LAD was en daaruit kon ik opmaken dat men op het gebied van onbekende stoffen detecteren nog niet erg gevorderd waren maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Ik zal sowieso na eventuele antwoorden hier nog contact met de vendor opnemen. Alvast bedankt."
"Bedankt voor je reactie Psychedelibee. Ik heb de 3-FA ook van twee verschillende vendors besteld en het maar van een van de twee laten testen. Is het misschien mogelijk dat we in een PM kunnen bekijken of we het over dezelfde vendors hebben? Of gaat dat tegen de regels? Ik zou hier wel erg bij gebaat zijn. Ik gebruik de 3-FA niet echt voor recreationele doeleinden, in principe enkel maar om een paar dagen per week goed geconcentreerd te kunnen studeren. In deze situatie nam ik dan ong. 25mg via een capsule. Zou de 4-FA hiervoor net zo geschikt zijn als de 3-FA zonder een hoger risicoprofiel?"
"Oke thx, dit is mijn laatste post regarding deze zaak. Ik heb van de vendor van wie ik de legitieme 3-fa heb gekregen te horen gekregen dat testcentra heden ten dagen prima de verschillende FA's kunnen onderscheiden. Nu heb ik ook contact opgenomen met de vendor die mij de 4-fa ipv de 3-fa toestuurde benaderd en kreeg een enigszins vijandige reactie als antwoord. Deze persoon is er stellig van overtuigd, mede door hun eigen tests, dat het wel degelijk 3-fa is en dat hij de officiële testuitslag wilt zien. Psychedelibee, aangezien ik er vrij zeker van ben dat we allebei wel weten over welke vendors we het hebben, heb jij destijds na het laten testen ook nog contact opgenomen met de betreffende vendor? En zoja, wat was toen de reactie? Deze vendor heeft immers geen slechte reputatie voor zover ik weet. Kan ik twee weken na het inleveren van de sample nog steeds de testuitslag aanvragen of hoe werkt dit? Ik moet zeggen dat het poeder van beide stoffen wel vrijwel identiek is qua uiterlijk maar na zelf nog een keer met de 4-fa te hebben geresearcht ben ik er wel vrij zeker van dat het hier niet twee dezelfde stoffen betreft aangezien het goed dat getest is als 4-fa toch wel een dip veroorzaakt de volgende dag. Iets dat ik bij 3-fa eigenlijk helemaal niet heb."