Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben op zoek naar een drugtest die stimulerende middelen opspoort (mijn excuses als dit topic in een fout subforum staat), vooral speed. Het zit zo: mijn vriend heeft jaren speed en coke gebruikt (xtc niet echt, denk ik). Daar is hij eerlijk over geweest, en hij is gestopt met al die dingen toen onze relatie begon (niet dat ik dat eiste, hij deed het uit zichzelf). En nu doet hij telkens als zijn vriend er is (ook gebruiker) "raar", denk aan: overactief, gewoon uitermate irritant tov zijn moeder en mij, egoïstisch, ... Zijn ogen staan dan ook raar, maar dat kan ook door alcohol komen. Gisteren was het weer zo ver, en ik had er nog niet bij stilgestaan dat zijn irritant gedrag altijd voorkomt als die vriend daar is of geweest is. Zijn moeder wees me daarop, ook op de ogen. Zijn moeder zegt telkens dat ze hem mee gaat nemen naar de dokter voor een test, maar hij weet gewoon dat ze dat toch niet doet. Dus daarom wil ik een test in huis hebben, voor als het weer eens zover is! Ik heb hem al een paar keer gevraagd of zijn moeder mss gelijk kan hebben, maar natuurlijk zegt hij dat dat niet zo is. Hij weet wel dat ik hem niet onmiddellijk ga dumpen als ik weet dat hij nog af en toe gebruikt, maar dat ik wel wil dat dat volledig stopt of toch dat irritant gedrag stopt. Ik twijfel erg: ik geloof wel dat hij eerlijk is tov mij en dus niet meer gebruikt, maar kan dat gedrag alleen te wijten zijn aan alcohol + opschepperij / stoer doen tov de vriend?!"
"Ik bestel liever niet via internet --> het pakje hier thuis laten aankomen kan niet (wegens ouders + broers), bij vriendje thuis kan niet (duh), bij zijn moeder ook niet (daar zit hij vaak). En ik heb geen credit card. Kan ik het ergens in de apotheek kopen (ik woon in België) of in speciale centra? @ lysergine: bedankt voor je tip, maar ik zorg wel goed voor mezelf Als hij me irriteert, ben ik er gewoon weg of negeer ik hem! Ik heb hem wel gesteund tijdens zijn afkick-periode (die wel vrij vlot verliep, eigenlijk), maar daar is liefde voor é"
"Via cokevanjou ben ik bij Sanelco.nl terecht gekomen. Daar kan ik blijkbaar online multi-speekseltesten bestellen zonder cc Alleen het afleveradres vormt dan nog een probleem, maar daar vinden we wel iets op (desnoods via de apotheek). Ik vraag me alleen af: zijn die testen betrouwbaar? Hoe gaat vriend hierop reageren als hij ontdekt dat ook ik twijfel aan zijn oprechtheid? Wat als hij positief test?"
"Euh, ik zou het niét stiekem doen é! Ik zou hem vertellen dat ik die tests ga kopen, zodat hij aan zijn moeder (en mij) kan bewijzen dat hij niet gebruikt. Alles open en eerlijk, zo ben ik ook! Als hij dan negatief staat tov die test weet ik al wat er aan de hand is, natuurlijk... Niet dat dat zo'n ramp zou zijn, 4 x speed (of coke) in een half jaar is nog oké (da's niet verslaafd, bedoel ik) maar ik wil wel eerlijkheid. Hij wilde trouwens zelf stoppen. Zijn gebruik was al fel verminderd voor hij mij kende, en toen wij zijn beginnen daten is hij helemaal gestopt: hij wou geen roofbouw meer plegen op zijn lichaam, zijn leven verbeteren, volwassen worden (zijn woorden!). Ik besef wel dat afkicken hard is, en dat hij eens terug valt of nog eens snakt naar een lijntje, tja, too bad maar dat neem ik er wel bij."
"Ik begrijp je post niet zo goed, ofwel lees ik slecht... Maar wat ik begrijp: ik ben te tolerant, dus hij zou de moeite niet doen? Nee, ik ben tolerant NU omdat hij nog niet zo lang gestopt is en ik besef hoe moeilijk het is. Ik keur het niet goed dat hij terug zou gebruiken, maar ik zou de relatie niet stoppen als het 1 keer voorvalt, of omdat hij het soms nog moeilijk heeft. Ik bedoel maar: iedereen heeft fouten gemaakt in het verleden, ik zelf ook en ik vind niet dat ik hem daarvoor moet afschrijven. Hij weet ook dat ik nooit ofte nimmer met hem zal samenwonen / trouwen / kindjes krijgen als hij nog zou gebruiken of terug zou beginnen. En jawel, hij wil heel snel samenwonen en kindjes enzo, dus dit is voor hem "een straf" Hij is wel doodeerlijk: in het begin van onze relatie moest hij soms nog dingen "stockeren" voor een vriend en dat vertelde hij me altijd. Ik vind het nu dus eigenlijk erg van mezelf dat ik een beetje twijfel aan zijn oprechtheid..."
"Ik rook, en ben dus zwaar verslaafd aan nicotine. Verder gebruik ik regelmatig alcohol maar ik kan best zonder. Dus nope, geen "illegale drugs" voor mij! Ik ben naar sommige drugs wel benieuwd, maar ik hoef die de komende 10 jaar nog niet uit te testen"