Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Don301 zei: Als iemand echt nog nooit Methadon heeft genomen kan zelfs 20mg al dodelijk zijn. Iemand die 300mg krijgt slaat nergens op. Je bent gewoon als je 50mg per dag krijgt beter en ben je 24uur beter. Boven de 50mg is eigenlijk overbodig en wil diegene gewoon stoned van de methadon worden. Bij heronine gebruik 80mg methadon is gewoon dubbel op,maar omdat er hele slechte heronine is nemen mensen ook methadon en meestal ookslaapmedicatie. Dat word ook waarschijnlijk verstrekt door hetCAD waar die gene dat op haald maar dat word sinds dit jaar heel erg goed gecontroleerd maariemamd die al20jaar verslaafd is vind ik 80mg netjes en gaat hij niet dood van. Heb je alleen het gevoel dat hij ze op spaard en zich zelf wat aan wil doen neem dan contact opmet zijn mentor of bel een hulp lijn. Heel veel succes en sterkte en hoop dat hetgewoon een vraag was. Gr Klik om te vergroten... Sorry maar jou hele denk wijze mening over methadon en mensen die blijkbaar stoned moeten zijn vanaf 50mg of dat ze sparen is erg kort door de bocht of praat je uit ervaring??? Ik ben dankzij methadon al vanaf 2003 van die andere shit af,, lijd mw leven zoals elk ander "normaal " mens heb mijn kids groot gebracht, en nog steeds doe ik t prima op 80mg. Maarja ook ik heb geprobeerd af te bouwen tot ik weer zo'n kut vent trof die vreemd ging , moeilijke periode gehad hen zelf gevraagd me terug te gooien op mijn oude hoeveelheid. Laat mij maar lekker op 80 mg zitten geen zin om mezelf t moeilijk te maken. Ben een goeie moeder gebruik niet bij maar weet als ik nu teveel afbouw naai ik mezelf toch,, zo gaat t goed ondanks alle shit sta ik er. Dus waarom mezelf in een moeilijke positie zetten . Mijn tijd komt nog wel, maar wel op mijn tempo dat andere leven is voor mij klaar. Heb genoeg ellende gehad dus zeg niet boven de 50mg ja toch wil je stoned zijn ik heb 80 maar verspreid t over de dag simpelweg omdat ik geen zin heb om er als een daapie bij te lopen, weet 71kilo dus aan mij zie jij geen junkie of iets. Maar denk ook niet voor andere, jij weet niet hoe andere leven of waar ze mee hebben te dealen toch????"
"Nogmaals sorry maar ken me boos maken zo als sommige mensen denken dat ze over andere alles weten . Jongens we zijn allemaal uniek onthoud dat ,,, gelukkig wel !!!!!"
"Don301 zei: Als iemand echt nog nooit Methadon heeft genomen kan zelfs 20mg al dodelijk zijn. Iemand die 300mg krijgt slaat nergens op. Je bent gewoon als je 50mg per dag krijgt beter en ben je 24uur beter. Boven de 50mg is eigenlijk overbodig en wil diegene gewoon stoned van de methadon worden. Bij heronine gebruik 80mg methadon is gewoon dubbel op,maar omdat er hele slechte heronine is nemen mensen ook methadon en meestal ookslaapmedicatie. Dat word ook waarschijnlijk verstrekt door hetCAD waar die gene dat op haald maar dat word sinds dit jaar heel erg goed gecontroleerd maariemamd die al20jaar verslaafd is vind ik 80mg netjes en gaat hij niet dood van. Heb je alleen het gevoel dat hij ze op spaard en zich zelf wat aan wil doen neem dan contact opmet zijn mentor of bel een hulp lijn. Heel veel succes en sterkte en hoop dat hetgewoon een vraag was. Gr Klik om te vergroten... Even serieus hoe ken hij als leek oordelen over wat mensen nodig hebben???? Iedereen is anders kom jij met ze zijn aan t sparen ..... ik probeer serieus op mijn eigen manier en rust steeds iets minder te nemen en idd ik heb gespaard wat wil dat zeggen dan ???? Ik geef soms zelfs weg aan mensen die t niet hebben , verkoop dus niks en wil ook niet stoned worden ... mgoed nu je het zegt misschien mis ik dan iets .... grapje Ik doe t gewoon gewoon goed en hoe andere denken boeit mij niet!! Sorry voor boze bericht maar t 1 zijdig denken van mensen voorordelen ben ik beethe klaar mee."