Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geachte Paddo dokters, Ik woon momenteel in Hongarije en heb vanuit nederland een growkit besteld. De kit is 10 dagen onderweg geweest tijdens de recente hittegolf. En ik ben bezorgd of alles nog goed gaat. Bovenstaande foto is de huidige situatie. Hij staat inmiddels 11 dagen op. In heb netjes de instructies gevolgd en het is ongeveer 22C bij mij in huis. Er lijkt namelijk al 5 dagen niets nieuws meer te gebeuren en de typische paddo geur was heel sterk en nu ruik je het nog amper. Hij lijkt stil te staan en te stoppen met groeien. Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen of tips kunnen geven."
"We zijn inmiddels een paar dagen verder (dag 14) en er lijken groene vlekken te ontstaan. Het mycelium aan de zijkant lijkt het goed te doen maar aan de bovenkant lijkt het niet echt aan te slaan. Hoewel de boven kant toch wel enigsinds wat witter is geworden. Kan iemand me vertellen of die groene zorgelijk zijn? Zie foto's"
"In andere threads heb ik gelezen dat de bovenste laag soms te vast zit. Ik heb dus de bovenste laag met een vork geharkt. Nu groeit is er wel een grote witte laag gaan groeien maar ik weet niet of dit er goed uit ziet. Ze staan nu 21 dagen. Ziet dit er nog goed uit en denken jullie dat ze nog zullen groeien? Bedankt voor de support!"