Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo iedereen, ik had heel even een vraagje aan iedereen. ik zelf gebruik niet veel drugs en als ik het doe alleen blowen maar ik heb een vriendin.. die een kort tijdje geleden coke heeft gesnoven.. met haar ''vriend'' ik ken die gozer niet goed en het was niet lang daarna uitgegaan tussen hun maar zij zei dat ze extreem rustig werd van de coke.. en het enige wat ik van coke weet is dat het juist ongeloofelijk stimulerend is , dus hoe kan dat ? of kan het zijn dat ze het bijna nooit doet. of kan het een ander goedje zijn. alvast veel bedankt voor de antwoorden"
"harstikke bedankt voor alle antwoorden maar dan had ik nog een vraagje. zou je zegge dat je van coke de wereld in een ander perspectief bekijkt of is het echt meer een gevoel en niet een verandering van de manier van denken ? en kan dit zo veranderen met add of adhd ( ik heb zelf add )"