Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet zeuren zei: Dat zou mogelijk zijn bij sommige mensen maar ik vind niet dat ik m'n verslaving in stand houd juist niet!! En geestelijke problemen heb ik totaal niet wat is dat?? Ik maak me nooit ergens druk om het komt of het komt niet simpel. voor mij persoonlijk is het de ideale manier om er maximaal paar weken aan te zitten omdat ik dat prachtig vind en er dan toch weer voor paar maanden zonder teveel moeite kan stoppen. Ik vind drugs gebruik prachtig maar wil niet mijn hele leven erdoor laten leiden vandaar dat ik om de 3 maanden het 1 maand gebruik. Ik weet dit is vast niet voor iedereen een optie maar voor mij werkt het perfect en ik praat niet over 5 jaar gebruik maar wel al iets langer halverwege jaren negentig begonnen en heb nog steeds evenveel plezier ervan!! Maar als je niet sterk genoeg bent om ermee te stoppen als het op is wat je het gehaald dan denk ik Idd dat ghb wel een probleem kan opleveren Klik om te vergroten... Kerel, serieus, amper zo weinig onzin in zoveel tekst gelezen als wat jij hier verkondigt. Wellicht dat je jaren lange middelen misbruik je hersenen dusdanig hebben aangetast dat je niet meer weet wat je zelf brabbelt. Hier als advies geven dat iemand maar moet stoppen, seroquel moet nemen en dan is het klaar? GHB verslaving is een stuk grondiger, stuk hardnekkiger, en een stuk gevaarlijker als de borrelpraat wat jij hier aanhaalt. Snap werkelijk niet dat de MODS hier niet op ingrijpen. Jij bent op zoek naar een roes, ongeacht in welke vorm ook. Ook dit is een verslaving, als jij maar een roes ervaart.. Dacht je niet dat de GHB Problematiek makkelijk op te was als we alle G verslaafden gewoon een paar stripjes seroquel mee deden? Kansloos, werkelijk geen woorden voor figuren als jou die met hun beperkte kennis hier het allemaal even zullen zeggen met niets meer als ongefundeerde borrelpraat. Weet waar je over praat man, je durft niet eens een enigzins normaal leven te bestaan. Je maakt je nergens druk over, nee, kan me ook niet voorstellen dat er nog iets in de rest van je hersenpan zit wat door je jarenlange misbruik nog enigzins normaal kan nadenken. Maar goed, wat jij wil.. Blijf vooral doorgaan, het ene feestje na het andere toch? Enkel afkicken van GHB met Seroqel nou succes, zo'n wondermiddel is het niet hoor. Als je maximaal maar een paar weken ergens aan zit, zelfs een paar weken alleen GHB is het nog niet zo'n probleem. De meeste middelen zijn bij lange na niet zo verslavend als GHB, alleen bij GHB kan het na een paar weken wel echt al tricky zijn. Als je ergens maar aan een middel maar een paar weken zit, dan moet je niet denken van ik ben niet verslaafd.. Dan heb je een verslaving voor het feit dat je maar een roes op zoekt. Dan maakt het middel je niet uit, het middel heiligt immers je doel. Dat gaat er scheinbaar bij jou niet in. @OP, fijn om te lezen dat het beter gaat met je.. GHB is en blijft een nasty verslaving waar terugval altijd op de loer blijft liggen. Na meerdere terugvallen blijft het altijd lastig. In principe moet je zeggen, na een keer flink verslaafd te zijn geweest moet je het nooit maar dan ook nooit meer gebruiken. Hoe lastig ook"