Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mogge, Ik heb de laatse tijd behoorlijk veel ephedrine/ aspirine / caffeine stack gebruikt als stimulerend middel bij het sporten en om gewicht te verliezen. Dat ging uitstekend maar inmiddels heb ik een vrij grote tolerantie opgebouwd voor ephedrine dus moet ik nu wel heel veel nemen om effect te krijgen( boven de 200 gram ephedrine) Aangezien ik dit 4 dagen in de week doe ben ik op zoek naar wat anders. Aangezien ik vroeger veel speed gebruikte ( 15 jaar terug ) leek het me wel een aardig idee om tijdelijk de stack te vervangen door speed. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat vragen. Ik ben erg benieuwd of Iemand ervaring heeft met sporten met een paar lijntjes speed ? vooral hardlopen en krachttraining? Als ik drie dagen per week ( vrij/ za /zon) een lijn neem krijg ik dan snel last van gewenning? Nadelige effecten op conditie? Alvast bedankt. Eric Input is zeer welkom Thanks Eric"
"Allen, Dank voor jullie reactie. Ik denk dat het een open vraag blijft of meer spieren verbrand dan vet. tenmisnte wanneer je de verbranding op gang houd en je eiwit input. En ehm nee 8 uur sport is wellicht te veel maar 3 uur is te managen. Doe ik nu ook. ( 1 uur gewichten, 1 uur hardlopen 1 uur cardio combinatie) Thanks guys"