Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dankjewel dan kan ik het beter niet doen nee, heb verleden week met lean, wiet, xanax en bier en daar voelde ik mijn ademhaling ook al niet goed van gaan! Bedankt"
"Beste, ik ben nieuw op het forum! Ik ben iemand die wel dagelijks gebruikt, en heb nou lean en ketamine liggen, is het verstandig om deze te combineren? Vind nergens raad online geen trip reports gevonden. Wil wat meer weten hierover! mvg, codeineuser"
"En hoezo bedoel je dat ditgeen goed idee is? Heb al meerdere combinaties gedaan die niet echt aangeboden werden. Wat is het gevaar?"