Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hallo! Ik had een vraag, ik rook om te tijd wel eens Polm, nu heb ik daar is genoeg van en wil ik wel eens Hiya gaan proberen, toch zou ik willen weten "Wat kan ik daar nou van verwachten?" Graag hoor ik jullie ervaringen met Hiya. PS: ik heb al wel een x hiya gerookt volgens mij (weet het niet zeker) toen werd alles wazig en kreeg ik een klap van hier tot Tokyo. Ik zeg antwoorden maar !!"
"Ik heb gehoord dat Ice'olator ook een best goed moet zijn, maar best duur is, toch denk ik dat ik die ook maar eens ga zoeken in een shop, ik heb inmiddels Hiya gehaald en al een beetje van gerookt, het is redelijk maar kan sterker hihi, iemand nog goede ervaringen met bepaalde hasj?"
"Ahw oké, ik heb nu Besaha gehaald ben benieuwd, ga inderdaad is een keer kijken bij boerenjongens dan."