Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, het is alleen al fijn om te snuiven zelf al dus wat ook nog fijn is tijdens coke is een moeilijke vraag. Als ik in gezelschap coke snuif waar ik overiggens altijd bier bij drink raak ik in een vrolijke ongeremde praterige mood. Meestal gaan we gamen met vrienden of verzinken we in diepe gesprekken al duren die altijd maar kort voor mijn gevoel. In elk geval vind ik gamen op de pc wel vet beete shooters spelen is echt prachtig als je strak bent. Ik merk ook zeer zeker dat ik beter ben onder invloed in met name shooters. Best leuk, je speelt online bijvoorbeeld counterstrike op een veel hoger niveau.."
"Deranged zei: Mezelf in slaap huilen. Klik om te vergroten... Als 't op is zeker, is dat niet wat overdreven eigenlijk..? Act like a man.."