Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik vertrek binnen 3daagjes met de flixbus van Brussel naar Bern (Zwitserland) , nou vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om cocaine mee te nemen. Zijn hier echt strenge controles op? Want uiteindelijk zou ik niet weten hoe ik in Zwitserland aan coke zou geraken😂"
"Mevrouw Pløp zei: En jij krijgt een ban als je zo doorgaat. Lees de forumregels maar even, die staan boven in je beeld. Iets met harmreductie en stoer gedrag. Ook de rest van je berichten zijn nou niet echt een lekker gezellige binnenkomer voor een newbie. Tips over het smokkelen van drugs zijn niet toegestaan. Laat je drugs gewoon lekker thuis en neem geen risico. Kun je echt geen drie dagen zonder? Denk dan eens aan verslavingszorg ipv aan Zwitserland Klik om te vergroten... “Ik vertrek binnen 3dagen”.. Nee ik ga voor 14 dagen dacht misschien daar eens dagje te nemen maar ga het risico niet lopen om het mee te nemen."
"FredKroket zei: Nooit drugs meenemen met het OV. Kans op controle is stukken groter dan wanneer je met de auto gaat. Klik om te vergroten... Oké ik ga het risico niet nemen"