Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik had me snow sneal in me trainingsvest laten zitten en die is in de was gegooid door me moeder en nu is het sealtje erg plakkerig en rood verkleurd en de coke zelf is roze en hartstikke vochtig ik heb het nu op een bordje uitgesmeerd om het te laten drogen. nu is mijn vraag: is dit spul nog wel te snuive?? of is het rijp voor de kliko? Alvast bedankt"
"Dankjewel voor jullie reacties het is opgedroogd en het is al minder roze dus ik zal zo maar eens een poging wagen. En ja ik heb nog geluk dat ze het niet had gevonden anders was ik echt de sjaak haha."