Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben best wel een beetje verslaafd aan weed.. ik rook ongeveer 5 euro per week maar mn ouders en ik zitten met het volgende probleem... wij gaan volgende week donderdag met de auto naar Spanje.. en aangezien het in Frankrijk en Spanje niet legaal is, ben ik onzettend bang en zenuwachtig... hoe zit het in die landen met softdrugs? ik ben van plan voor de 2 weken 45 euro aan wiet mee te nemen... en mochten we aangehouden worden... krijgen we dan een celstraf of een boete? zoja, hoelang etc? voor een boete van een paar honderd euro bijvoorbeeld willen we het risico wel nemen, maar geen celstraf! kan iemand mij de enige en echte wet geven wat betreft wiet in frankrijk en spanje (met name Frankrijk..) ik ben smokkelaar of iets.. gewoon voor eigen gebruik een paar gram dus.. graag antwoord voor donderdag groeten Cluster One,,"
"Derealisatie jazeker ayran girl, ik heb precies hetzelfde als jou.. leuke naam trouwens (had ik zelf kunnen bedenken, ben zelf ook ayran :P) maar uhm, het verschil is is dat ik er elke dag (24 uren per dag) last van heb... ik had het al vanaf mn 7de levensjaar, maar heel licht en mild.. sinds mn 15de heb ik met wiet gexperimenteerd en ook met paddo's... in mijn geval hebben de paddo's mij in een bad-trip gebracht... en sindsdien heb ik 't dus 24 uur dag, de derealisatie.. ik weet niet wat ik eraan moet doen, en hulpverlening al helemaal niet.. ik wil je zeker niet ongerust maken, maar als je zegt dat je gevoel af en toe weer kan oproepen , dan betekent het dat je het nog mild hebt.. in vergelijking met tot wat het kan zijn als het heftige vormen aanneemt.. ik kan eigenlijk allemaal maar zeggen... vecht ertegen zover het kan.. dingen als veel sporten, goed gezond eten en afleiding zoeken... meer is er eigenlijk niet tegen doen.. althans voor mij niet... maar misschien heb je een vorm die onstaan is door een angst stoornis of iets, dan kan ik je aanraden een huisarts, psycholoog of psychiater te bezoeken en je verhaal vertellen, waarop ze je waarschijnlijk medicatie gaan voorschrijven... Groeten Cluster One,,"