Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"misschien is het inderdaad geen slecht idee dat hij eens naar de huisarts gaat. het is gewoon een moeilijke situatie, het heeft me toen al heel veel moeite gekost om het met hem erover te hebben, het is echt niet dat ik niet zonder seks of wat dan ook kan. maar ik vind het gewoon moeilijk. als ik zijn verhalen hoor van zijn vorige vriendinnen dan had hij er toen nooit problemen mee., hij was toen wel nog zwaar aan de drugs. mijn vriend is iemand die heel moeilijk over zijn gevoelens kan praten., als ik naast hem slaap zit hij wel voordurend te friemelen aan me in zijn slaap., en als ik hem dit dan vertel de dag erna geloofd hij me niet en ben ik een fantast. hij zegt wel dat ie heel veel van me houd, en hij gaat ook echt voor me door een vuur, en ook zegt hij dat het niet aan mij ligt dat ie geen zin heeft erin. alleen blijf ik me dat echt afvragen en echt ik heb al vanallles geprobeerd maar ik ben echt door mijn ideeen heen ik weet me er geen raad meer mee. hij kan me wel zeggen dat het wel terug komt. en dat het door het afkicken komt., maar ik heb altijd gehoord dat als je eens verslaafd bent geweest je verslaafd blijft. en niet verkeerd bedoeld maar een leven als non zie ik ook niet zitten.,"