Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben 25 jaar en heb sinds maart om de maand/twee maanden XTC gebruikt. De laatste keer was 1 augustus en meteen mijn hoogste dosis ooit, bijna 600mg.(62 kilo) verschrikkelijk over de schreef gegaan. Weet ik. Daarvoor heb ik het altijd bij een halve of 1 gehouden, maar ik ging dit keer in mijn eentje....had ik absoluut niet moeten doen. Was wel meteen een van de meest gruwelijke techno feestjes die ik tot nu toe heb meegemaakt. Maar goed, nu is het een maand geleden en heb ik drie dagen geleden een mega heftige brain zap gehad 1 uur nadat ik in slaap was gevallen. Ik kan het gevoel onmogelijk onder woorden brengen. Zonder te overdrijven: pure verschrikking. Kan zo iets 1 maand later nog met X te maken hebben en moet ik afscheid nemen van mijn XTC fase?"
"Ja ik zit echt de hele tijd te twijfelen, niet normaal.. Ik probeer mezelf nog een beetje voor de gek te houden, maar ik denk dat ik deze waarschuwing van m'n lichaam serieus moet nemen. De ervaring was dusdanig heftig dat ik me afvraag of ik geen lichte TIA heb gehad. Ik kan maar beter een angsthaas voor die zooi zijn dan nu door gaan, ik wil het ook net iets te graag. Ik kap er voorlopig mee. Moet maar weer leren om op drank/nuchter te feesten. Thanks"
"Bedankt voor je antwoord anhaedra, daar zit zeker wat in, 1 maand later vond ik ook apart, wellicht zijn het dan toch gewoon spanningen. Ik heb besloten om binnenkort voor de laatste keer iets te gebruiken..beetje geromantiseerd.. Maar een soort van afscheid nemen aangezien maat houden niet echt lukt.(beetje ongeloofwaardig in deze context) Daarna houd ik in ieder geval een pauze tot de volgende zomer."
"Hey mensen, Ik kom er nog even op terug. Het was waarschijnlijk een hevige paniekaanval of in ieder geval iets in die richting. Twee dagen geleden overkwam het me weer in lichtere mate tijdens het slapen..echt verschrikkelijk, alsof m'n geest wordt gefolterd door een demoon.. Super zweverig, maar anders kan ik het niet uitleggen. Of XTC dit nou bij me heeft getriggered of niet, het is in ieder geval geen brain zap(laatste gebruik nog steeds 1 aug). Dit even ter verduidelijking!"
"Exceptional Insight zei: Bedoel je met brain zap elektrische schokjes in je hoofd? Dat heeft namelijk wel degelijk met een tekort aan serotonine te maken. Hoe kun je trouwens een paniekaanval krijgen terwijl je slaapt? Werd je erdoor wakker of gebeurde het in een droom? Klik om te vergroten... De vorige keer 'voelde' ik niet echt schokken door m'n hoofd, maar leek het juist alsof ik bliksem en electriciteit kon zien, helemaal duizelig. Ik heb dat toen geïnterpreteerd als een brain zap.. Ik werd er door wakker. Ik weet ook niet of ik het helemaal goed beschrijf.. Super apart. Dit keer had ik exact hetzelfde gevoel, alleen dan zonder dat duizelige 'electrische' beeld. Verschrikkelijk gejaagd. Terror door m'n hele lichaam. Paniekaanvallen in je slaap zijn goed mogelijk als ik internet moet geloven. Als dat het tenminste is."
"Damn.. Juist ja, slaapverlamming...niet aan gedacht. Veel symptomen komen inderdaad zeer sterk overeen."