Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddaggg, Zoals bekend zijn de MMC's ondertussen aardig verdwenen. Nu heb ik nooit 3-MMC gebruikt, maar altijd de 2-MMC online gekocht. Dat is nu niet meer mogelijk, en om nu de hele zoektocht te starten naar een dealer die het nog heeft en er dan een stuk meer voor te betalen dan ik eerst deed, vind ik ook zo wat. Nu ga ik over 2 maandjes naar een raw hardstyle en uptempo hardcore feestje en gebruikte hier voornamelijk 2-MMC. Het vaak kunnen bijnemen gaf me een heerlijke rush en de combi van likjes & nakjes nemen kon ik me de hele dag mee vermaken, alhoewel ik er wel wat vaag van kon worden. Een vriend van me heeft 2/3x speed gedaan op een festival en ging hier altijd erg goed op, alleen sliep hij niet. Nu deed hij ook wel aardig hoge (250mg+) dosissen en dit ben ik zeker niet van plan. Ik zat meer rond de 50-100 te denken. Is speed een goed alternatief voor 2-MMC op een feest als dit, en wat zou dan een mooie dosis zijn? Snuiven of een bommetje? Is er een kans dat ik nog slaap of moet ik dat vast afschrijven? Ik zal het uiteraard wassen en laten testen, dus heb dan pure speed, zo ver mogelijk."
"Bij mij verkleurt het altijd als het vochtig is geworden, doordat ik bijvoorbeeld met een natte vinger erin heb lopen roeren om te likken. Beetje gele / bruine tint. Als het echt helemaal bruin en nat is gooi ik het laatste beetje meestal gewoon weg. Uit mijn ervaring werkt het nog net zo goed, alleen gaat het snuiven wat lastiger omdat het allemaal aan elkaar plakt."
"Nog een vraagje, wat zouden jullie als dosis dan aanraden voor een eerste keer? Het is gewassen. Het feest duurt van 13:00 tot 00:00"