Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ook echt op zoek naar een Rc waar je normaal op kan functioneren maar dat je wel energie hebt en zin om dingen te doen...iemand een idee?"
"Hoi allemaal, Ik heb al meerdere keren 4fma gebruikt en dat beviel mij heel goed. Vrolijk, heel actief en overa zinl In. Gisteren heb ik zon rare reactie erop gekregen ivm de vorige keren dat ik er helemaal niks meer van snap. Ik werd heel moe, zweverig , kon niet meer bewegen en ik wilde alleen maar liggen. Ik baal hier ontzettend van en wil graag weten of jullie dit ook hebben meegemaakt of er meer van weten..."
"4 dagen"
"Thx voor je reactie! Maar hoe lang moet er dan tussen zitten voor het weer optimaal werkt?"
"Zo dan dat is best wel lang. En als ik nou overstap op 2fma zou dat dan wel verschil maken?"
"Ok thanx alemaal"