Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als jy het in je eentje wil doen, waarom niet? Doe ik ook zo vaak.. Irriteer me aan niemand, knal lekker mn muziekje aan joint erbij en goeie fles drank... Niemand die het misschien ziet of merkt en gelijk een oordeel klaar heeft.. Waarom zou het sneu zijn? Ja oke de kans dat je 'doorslaat' is misschien meer aanwezig.. Maar zolang jij je gebruik gewoon controleert is er toch niks aan de hand... Je zegt dat je een grammetje nog niet opmaakt op een avond... Jy hoeft je eg nergens zorgen over te maken hoor! Zou willen dat ik daar tevreden mee was! hahaha! Het enige nadeel wat ik altijd ondervind is dat ik op een gegeven moment op m'n hoogtepunt mn ei niet kwijt kan en toch wel graag effe iemand heb om tegen aan te ratelen.. want ik praat als een gek als ik waus ben. haha."
"Hallo allemaal, ik ben nieuw! Dus ik hoop niet dat ik de beginnersfout maak om onnodig een topic aan te maken... zo wel.. mijn alleroprechtste excuses... Nu heb ik hier wat liggen... Maar het kleurt een beetje gebroken wit... En normaal kan ik mt mijn oog wel zien of het uitgekookt is of gewoon normaal... maar nu weet ik het dus niet en ik wil niets gekookt omhoog werken... Zal wel als een n00b klinken nu... want volgens mij weet elke mongool wel hoe je het verschil kan zien... Dus dat is ook gelijk mijn vraag! Hoe kan ik op een andere manier te weten komen of het normaal is of gekookt??? Alvast bedankt he! x"