Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen, Ik heb een vraagje: ik heb mijn eigen cubensis kweekset, met succes al 2 grote ladingen eraf gehaald, ik had alleen nog geen weegschaal. Inmiddels, met tergende vertraging heb ik eindelijk mijn weegschaal binnengekregen. Nu heb ik eens iets gelezen over 90% gewichtsverlies. Maandag wil ik met een aantal vrienden voor de eerste keer gaan trippen op mijn zelfkweek (heb het wel al vaker met smartshoppaddo's gedaan uiteraard, maar dat kan tegenwoordig niet meer) maar ik kan ze nu dus wel wegen, maar ze zijn nu gedroogd. Is het zo dat paddo's tijdens het drogen 90% gewicht verliezen en ik dus het gewicht moet vermenigvuldigen met 10, en dan de normale portie moet rekenen? Of heb ik die 90% ergens gelezen en is dat een fabeltje? Graag advies hierover, ik wil mijn vrienden, waaronder een aantal die het voor de eerste keer nemen, niet te veel of te weinig geven!"
"bedankt, we hebben het maandag gedaan en we hebben ieders 1.5 gram genomen. Vorige keer had ik namelijk 15 gram vers gedaan en dat vond ik ook wel prima, had ik best een woeste trip en dit is nog steeds maar de 2e keer paddo's voor mij. Vorige keer hadden we het wel om 9 uur savonds gegeten en de HELE dag niet gegeten, dus misschien scheelde dat ook. dit keer gingen we om 2 uur smiddags ze innemen, na de hele dag niet gegeten te hebben. ik vond het heel bizar, vooral een heel ander avontuur als vorige keer, maar ik vond het wel erg leuk een al mijn vrienden vonden het ook supergaaf, dus zeker voor herhaling vatbaar! bedankt voor de tips, misschien kom ik hier ooit nog eens terug voor nieuwe vraagjes :P"