Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dupont zei: @Camen Gooi maar lekker weg die BenZOOI. Voor je het weet ben je hooked en kun je niet meer zonder, of je nou combineert met ADs of niet. Alles waarvoor je ze neemt krijg je 3x zo hard terug tijdens de helse afkick die lang duurt en ook nog eens gevaarlijk kan worden als je te abrupt stopt. Begin er niet aan. Het is vergif van de bovenste plank. Klik om te vergroten... Ik ben niet van plan om ze vaak te gebruiken. Een keer per halfjaar ongeveer. Ik wil het eens proberen iniedergeval. Het is niet het idee om dit een dagelijks ding te maken. Ik gebruik ook niet bijzonder veel drugs. Ik wil vooral gewoon weten of het schadelijke effecten heeft als ik het combineer met antidepressiva."
"Hallo! Ik heb een aantal benzo's besteld online, Specifiek flunitrazolam, bromazolam en pyrazolam. Op de site waar ik het heb besteld stond een waarschuwing over antidepressiva en dat je het beter niet kunt combineren met elkaar. Ik zit sinds een aantal maanden vast aan antidepressiva en ik weet dus niet zeker of het wel kan of handig is om zomaar te nemen. Is er iemand die ervaring heeft met deze benzo's/ combi met antidepressiva? Alvast bedankt voor de antwoorden!"