Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik wil graag wat informatie inwinnen want ik heb heel het internet al afgezocht maar overal staat steeds wat anders. Een vriendin van mij en ik (ook een meisje) willen volgend weekend een keertje ghb gaan gebruiken thuis. Ik heb dit 3 x eerder gehad en mijn vriendin nog nooit. Nu is het zo dat het voor mij al z'n tijdje geleden is dat ik niet meer weet hoeveel ik toen heb gepakt. Hoe kunnen wij dit het verstandigste aan pakken? Ik zat eraan te denken om allebei met 1.5 ml te beginnen en 2 uur te wachten voor we het volgende zouden pakken. Stel je nou voor dat we allebei niks voelen moeten we het na 2 uur verhogen dan? En hoeveel? Want hier staan juist allemaal verschillende dingen van op internet. En als we wel wat voelen en we willen daarna bijpakken moeten we dan juist wat minder pakken? Ik hoop wat meer informatie erover te krijgen"
"Gister was het zover. Ik had besloten toch maar met 2ml te beginnen. Om half 11 heb ik 2ml met een beetje cola gepakt. Ik voelde hier na een uur nog steeds niks van toen hebbe we nog even op internet rond gespeurd, waar we nou achter kwamen ik had om 9 uur nog een patatje gegeten waardoor het daardoor waarschijnlijk niet zo goed z'n werk deed. Toen heb ik 2 uur later om half 1 2.5 bij gepakt nou het duurde nog geen 10 minuten voor dit was ingeslagen. Daarna heb ik nog 2x om t uur 1ml bijgepakt. Hoe doe ik dit nou de volgende keer als ik het nog eens zou willen doen 2ml pakken of meteen 2.5 ml?"
"Madeliefje zei: Wat fijn dat je er ook even op terugkomt hoe het voor je uitpakte! Zo word ook ik weer een stukje wijzer. Klik om te vergroten... Haha stukje voor stukje worden we allemaal een beetje wijzer hier. Succes alvast voor als je het gaat proberen!"