Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook zo vaak gedaan. In Scheveningen doet iedereen het allang. Wij nemen meestal 3 patronen in 1 ballon. Zwaar kikke is dat..."