Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben hier nieuw en ten einde raad. Ik weet dat dit geen Flairforum ofzo is, maar hey waar kan ik beter raad/ervaringen vragen dan hier é? Mijn vriend is 32j en rookt al dagelijks weed sinds zen 15de. In het begin was het nog binnen de perken zegt hij zelf, maar dat is ook omdat hij nog bij zen moeder woonde. Dik 5j geleden zijn we dan gaan samenwonen en dus was elke rem weg. Door de week rookt hij minder, jointje of 4 per dag (maar hij legt er echt wel serieus tussen hoor! In het weekend is dat het dubbele of zelfs meer. Het probleem is dat men vriend extreem veel liegt, zelfs over de kleinste dingen. Hij kan ook nu iets zeggen en binnen 2uur totaal iets anders, en dan ben ik (of iemand anders) natuurlijk de leugenaar! Het ene moment is hij poeslief, het andere zou hij over me heen stappen als ik lig te creveren. Door de aanhoudende problemen zijn we uiteindelijk ieder apart gaan wonen. Slechte zet, want nu is er niemand meer die hem in het oog houdt en de zaak is er alleen maar erger door geworden. Hij heeft werk, 2nachten per week en in bijberoep een eigen zaak, dat liep allemaal heel goed zolang we samenwoonde, maar nu ligt hij alle dagen tot een kot in de dag in zen zetel (zen bed ziet hij niet) tegen mij zei hij altijd dat hij werken was maar door de kerel waar hij mee "samenwerkt" weet ik nu dat hij meer niet dan wel nog gaat werken. Mensen begrijpen niet waarom ik bij hem blijf, maar dit is volgens mij "hij" niet maar die verrekte weed! Hij heeft al een paar pogingen gedaan in het verleden en dan zag je hem na een paar dagen in de goede zin veranderen, maar bij de minste tegenslag herviel hij. Nu is er ook nog eens speed bij gekomen en blijkt hij op 6maand tijd mij al verschillende keren bedrogen te hebben, zelfs met mannen, ook al beweerd hij bij hoog en laag dat hij geen bi of homo is!!! Een relatie word voor mij stilaan onmogelijk, ik ga hieraan kapot. Maar ik wil hem ook niet zomaar laten vallen, want ondanks hebben we altijd een goede band gehad. Maar hij is zo hard veranderd, al hangt hij naar de buitenwereld en zen familie de perfecte hardwerkende man uit. Hij ontkent uiteraard dat weed zijn problemen veroorzaakt... Wat kan ik doen om hem te helpen???"
"Kdenk toch dat die weed invloed heeft op zijn 'loom' zijn, soms is hij ook echt actief en dan smoort hij ene en dan is het finaal. Wat ik ook al gemerkt heb is dat hij véél beter uit zen bed kan als hij de laatste uren voor het slapengaan niet gesmoord heeft. Vragen om niet te roken overdag heeft geen zin, ik woon daar niet meer en hem al kennende zal hij wel ja zeggen maar nee doen kdenk ook wel dat het vooral een vlucht voor hem is ipv een moment van relaxen. Zelden praat hij problemen uit, als ik het met hem erover wil hebben dan begint hij al te rollen bij de eerste zin en eer we 10minuten verder zijn ligt hij te maffen Wat betreft dat vreemdgaan, op dat gebied ben ik vrij ruimdenkend, ok hij kan iets op zen lijf halen, maar hij speelt 'safe' (zegt hij) en dat geloof ik toch wel want hij is best wel proper en secuur op zichzelf. En moest het nu omgekeerd zijn (hij is echt wel bi, anders deed hij dat niet) dat ik bi was en met andere vrouwen slipe dan werd dat veel makkelijker aanvaard door de maatschappij, maar als het bij mannen gebeurt is het toch nog een groot taboe. Liever dat hij naar mannen gaat dan naar vrouwen, langs de andere kant als hij het mag mag ik het eigenlijk ook, maar zijn probleem is dan wel dat ik niet bi ben en dus voor ne man zou kiezen. Maar ik heb er geen behoefte aan. het trieste is dat hij eigenlijk best slim is en héél goed in zen werk, wat hij doet is ook 'AF', tzou zonde zijn als hij die gave niet uitwerkt. Hij doet ook wel shit (soms) ertussen, de werking/invloed daarvan ken ik totaal niet. Daar dan zen biertjes bij en tja.. Veel werk aan de winkel zou ik zeggen, alleen ben ik stilaan uitgeput. Mss is breken wel de enige optie om zelf een normaal leven te krijgen, maar iemand waar ge zoveel van houd laat je toch niet zomaar vallen? Aan wie scheelt niets é?"