Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb morgen een festival en wordt 36 uur later geopereerd, nu weet ik dat het echt niet slim is om te gebruiken voor een operatie (keel amandelen verwijderen) alleen kan mijn operatie niet later en is dit iets waar ik eigenlijk weet dat ik sowieso ga gebruiken. Wil dit ook aangeven bij de anesthesist maar heeft iemand ervaring met drugs gebruik en volledige narcose?"
"mandragora zei: Die draag je dan ook zelf, net als je verantwoordelijk hierin Klik om te vergroten... Ja dat is waar, ik wel nuchter zijn nog genoeg feesten waar het kan"
"mandragora zei: Ik weet niet wat je gaat gebruiken maar ik zou toch in mijn achterhoofd houden dat de drugs (die mogelijk nog in lijf zit) niet in conflict komt met het narcosemiddel. De rest dat ik wou zeggen is hierboven al vermeld Klik om te vergroten... Alleen 3m en optijd stoppen, vrienden studeren geneeskunde en zeggen dat het wel kan als ik het maar aangeef en gewoon niet teveel gebruik weet dat het extra pijn is maar ben 3 weken vrij om goed bij te komen"
"Mevrouw Pløp zei: Als volwassene je keelamandelen eruit is absoluut geen geintje. Jezelf een drugskater daarbovenop aandoen is gewoon een beetje dom gedrag. Moet je lijf dubbel herstellen en kun je rekenen op meer pijn. Klik om te vergroten... Klopt heb ook 3 weken vrij van werk etc"
"Mevrouw Pløp zei: Dus wees slim en gebruik geen drugs. Hoe beter je de operatie in gaat, hoe beter je eruit komt. Klik om te vergroten... Snap ik alleen ben erg eigenwijs en hoop dat de gevolgen met narcose en 3m niet enorm zijn"