Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is er nog wel. In UK nog steeds een van de populairste drugs zelfs. Maar beschikbaarheid is sinds de ban in China drastisch afgenomen. De meeste vendors die het nu nog aanbieden zijn oplichters."
"Fresh zei: edblok2 zei: kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas. Klik om te vergroten... Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan? Lijkt het het meest op de echte? Klik om te vergroten... Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc."
"doe de duif zei: Iemand die ergens iets van info weet staan over de gevolgen/risico's van langdurig mephedrone gebruik? Aangezien dit nu toch al van 2007-2009 op de markt is. Klik om te vergroten... Veel is er nog niet bekend, wellicht dat jellinek of novadic meer info hebben als je er naar vraagt. Het is wel bekend dat het verslavend kan zijn, met name dmv nasaal gebruik. Net als coke is langdurig gebruik niet goed voor je neus(schotje). En het risico bestaat dat je makkelijk veel meer pakt dan je eigenlijk van plan was, dus dat je de controle over je gebruik verliest. Dit kan natuurlijk ernstige gevolgen hebben voor je sociale leven. Verder denk ik dat langdurig gebruik voor je lichaam vergelijkbaar is met langdurig overmatig gebruik van xtc/mdma. Ik ken ook mensen die zeggen dat ze er paranoide van werden na langdurig gebruik. Zoals met alles eigenlijk; gebruik met mate!"