Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Me moeder dronk toen ik nog bij der woonde al 7 dagen in de week, nu heeft ze sinds anderhalf jaar een vriend waar ze bij woont, hij is afgekeurd voor zen rug dus zit hij vanaf 9 uur in de ochtend aan de bier tot die gaat slapen.. Weet ik ook die elke coke rookt al een paar keer woedeuitbarstingen mee gemaakt naar me moeder of naar mij als ik er eens op bezoek kwam wist die vaak nog weinig van de volgende dag. , of die heel dronken staat schreeuwen voor de deur als me moeder weer eens gevlucht is voor hem bij mij. Ik zou naief zijn te denken ze beter zou weten ze is heel erg afgevallen elke keer als ik haar zie en opgeblazen moe gezicht met waterige ogen. Nu stond ze laatst vier uur in de middag op de stoep (nog niet geslapen) onder invloed van weet ik veel wat me vriend en mij te beschuldige voor de raarste dingen en te schreeuwe en uitdagen helemaal de weg kwijt. Ik ben gevlucht uit me eigen huis omdat ze weigerde weg te gaan. Gelukkig kon naar me oma. Volgende dag tuurlijk spijt en sorry. Maar ik maak me zorgen als ik haar vraag ontkend te natuurlijk. Er niks aan de hand ik moet me niet bemoeien met haar. Soms word ik kwaad en verwijt ik der voor alles maar voel me daar later ook weer schuldig over en kan niet kwaad blijven. Het jammere is dat ik voor haar huidige vriend toen ik nog bij der woonde al lepels en pijpjes en folie vond verstopt door het huis of flessen drank naast het bed. Koelkast was leeg en het huis was een rommel. Maar omdat ik er was kon ze niet elke avond ongezien haar ding doen maar nu ze alleen is met die kerel ben ik bang voor haar gezondheid! Maar kan niks doen dan alleen maar aangezien te worden als een bemoeial en een zeurpiet."