Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Die samples mogen ze wel bij mij inleveren. Maar goeie, ik heb het al een tijd niet meer laten testen. Klik om te vergroten... Ik heb de laatste jaar alleen maar goede en zuivere coke gebruikt . Noot klachten gehad meestal Boliviaanse"