Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi grote gek, maak je geen zorgen over je taalgebruik, je boodschap is duidelijk genoeg. Als je echt wil stoppen met je opiaatgebruik zijn er in Eindhoven verschillende instellingen die je daarmee kunnen helpen: kijk bv op de site www.novadic-kentron.nl dat is in jouw regio, maar je kan natuurlijk ook een behandeling in een andere regio starten dan heb je meer keus. Wat me wel heel belangrijk lijkt is dat je echt achter je keuze staat: dat je echt wil stoppen met je gebruik: als je dat niet zeker weet kan je denk ik beter wat tijd stoppen in het nadenken over wat je nou wel wilt en hoe je dat wilt. Maar als je nou ff logisch nadenkt dan zou het toch zonde zijn om die enorme lange tijd van abstinetie zomaar op te geven en weer te gaan gebruiken.... Ik snap dat je het erg moeilijk hebt en je zal zeker nog een een jaar aan het rouwen zijn om je oma ( uit je verhaal blijkt hoe belangrijk ze voor je was) maar dat is geen excuus om weer te gaan gebruiken! Stap uit die negatieve spiraal nu je het nog kan! Denk aan de dingen die je de afgelopen jaren juist van het bruin hebben afgehouden, of zoek nieuwe redenen om er weer vanaf te blijven... En weet je je bent echt niet alleen... heel veel mensen hebben een probleem met bruin alleen vind je ze mischien niet zo snel op dit forum want de meeste mensen die (serieus) bruin gebruiken zijn ongeveer 20 jaar ouder dan jij...en hebben niet het geld of nemen niet de moeite om op dit forum te komen. Ikzelf heb ongeveer 15 keer bruin gebruikt dus ik weet qua werking vd drugs wel waar je het over hebt maar ik ben zelf nooit verslaafd geweest aan de bruin maar daar staat tegen over dat ik wel iemand heb gekend( zij is helaas vorig jaar overleden aan de gevolgen van gebruiken) die dat wel was en ook vanaf de leeftijd dat jij begon met gebruiken dus ik weet ongeveer hoe moelijk je het hebt. Dus wil ik je dus bij deze veel succes, kracht, geluk en gezondheid toe wensen en ik hoop dat je dat hulp gaat zoeken als je daar aan toe bent en dat je dat van je leven kan maken wat je wilt!"