Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ow oke, haha weet ik tenminste dat het een plantje is Thnx!"
"Ik wil samen met een oppas en een vriend paddo's gaan proberen en/of truffels Maar is dat ook zichtbaar aan je pupillen? En hoe lang blijft het ongeveer zichtbaar ?"
"Een kennis van me zei laatst dat die skunk had. Ik ben er verder niet echt op in gegaan, maar wat is skunk precies? Een verzamelnaam voor verschillende wiet ? "
"Meestal is er bij wiet helemaal niks aan de hand, gewoon rustig beetje chillen en genieten. Dus ging laatst naar een vriend toe om gewoon en blowtje te doen, lekker begin van vakantie en fijn om even af te stomen. Dus ik kwam daar aan en had 2 goeie stikkies gedraaid (had de dag ervoor ook al wat gesmoked, was benieuwd hoe de amnesia wiet zou vallen) dus wij blowen. Ik begon me al wel wat zwaarder te voelen maar niet ernstig ofzo, ik dacht "ik ga maar even op de bank zitten". En op dat moment sloeg ik helemaal om. Ik voelde me niet fijn meer, heel m'n lichaam voelde zwaar uitgeput en moe en ik was heel erg misselijk. Dus mijn vriend vroeg of het met me ging en hij zag me braak neigingen hebben dus haalde net op tijd een emmer en ja natuurlijk moest ik overgeven. Na het overgeven voelde ik me niet veel beter. Maar m'n vriend moest weg dus ja ik kon niet anders dan naar buiten toe gaan en dach dat het dan wel over zou gaan. Eerder ik buite was en m'n vriend weg ging het nog slechter ik zakte op de grond tegen de muur aan en was aan het bibberen. Weet eig niet of het door de koude kwam of door iets anders. Maar het was niet goed. Kheb met veel moeite een vriend kunnen bellen die me kwam ophalen. Het was heel raar maar toen m'n maat me kwam ophalen en zei dat we een stukje moesten gaan lopen ging het een stuk beter. Ik voelde me ook een stuk beter. Voorlopig voor mij geen blowtje meer ... Dan neem ik liever een nakkie"