Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Droom of wakker? In het geval van droom: de droom die jij beschrijft is gerelateerd aan angst in het dagelijks leven of een periode van angst. Als je stopt met blowen komen dromen sowieso ineens heftig terug. Heb je angstige gevoelens door het stoppen of sws in het leven? Klik om te vergroten... Ja dat weet ik dat dromen heftig terug komen maar dat tanden knarsen wist ik niet van blowen dat dat kon ik heb dat welleens vaker gehad echt heel raar is dat want inprincipe is het geen cocaïne of andere harddrugs, en droom of wakker ik was half inslaap en dan weer wakker maar ik was er niet helemaal bij heb welleens vaker rare dingen ervaren door het blowen die niet echt te verklaren waren zoals dat m'n arm ineens een eigen wil kreeg toen ik in bed lag en me dood schrok"
"Ik was een halfjaar gestopt en nu weer 3 dagen gestopt ik ging slapen en opeens kwam ik in een rare space terwijl ik nuchter was het leek alsof ik dood ging en ik begon ineens random met tanden knarsen en m'n tanden kapot bijten uit mezelf ik kon er niet mee op houden net of m'n kaak op slot stond en dat was echt doodeng wie weet misschien hoe dit kan komen?"