Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Er staan twee feestjes op de planning in oktober. Awakenings tijdens ADE. Dus ook een lekker weekje vrij genomen. Eerste feestje is op woensdag van 22.00 tot 07.00 uur. Tweede feestje is een 24 uurs special op zaterdag. Eigenlijk wil ik op beide feestjes wat gebruiken. Liefst op de tweede XTC omdat we dan met een grote groep zijn. Ik begrijp dat twee keer in de week een beetje over de top is. Maar was is een aanrader voor het feestje op woensdag om zaterdag toch nog een keer los te kunnen gaan? Coke? Een paar weken geleden heb ik voor het eerst pep gebruikt, maar ik had het idee dat ik dagen erna continu pep uit m’n poriën voelde komen. En voelde er eigenlijk vrij weinig van. Thanks voor de tips alvast!"
"Hi all, Afgelopen zaterdag was ik op een feestje in Rotterdam op een typische drugs locatie. Volledig ingericht op gebruik: standaard verkoop van flesjes water, verkoop van ijsjes, zonnebrillen, zoet snoep, enz. Samen met een paar maatjes al enkele halve XTC pillen achterover geslagen. Rond 03.00 was het tijd de volgende. Doordat iedereen zo opelijk gebruikte was ik, achteraf gezien, veel te makkelijk. Ik gaf m’n maatje een pil die hem gelijk wegspoelde. Ik keek even om me heen en sloeg hem daarna ook achterover. Wat bleek: volledig recht tegenover een barretje. Na een halve minuut dus een schreeuwende vrouwelijke bewaker in mijn nek. Het duurde even voor het tot me doordrong. Ze begon eigelijk eerst tegen m’n maatje, maar ze wist dat de pil van mij afkomstig was dus richtte zich daarna tot mij. Met m’n domme kop hield ik haar voor de gek en zei ik dat we een smintje namen waarna ik haar het doosje met smint gaf. Begon ze te schreeuwen dat ik haar niet voor de gek moest houden en dat ze echt wel begrijpt dat je een smintje niet met water inneemt. Ik zei: ’oke, heel eerlijk... ik heb er net eentje gekregen van een vriend, die hebben we gedeeld samen.’ Eigenlijk zat m’n broekzak nog vol met ongeveer 10 andere pillen. Ze vroeg me dat als ze zouden gaan fouilleren ze niets anders zouden vinden. Ik hield voet bij stuk en zei dat ik niks anders had. Ze keek mijn diep in mijn ogen aan en zei: ‘jou hou ik in de gaten vriend. Pas er op. Ik trap je er uit als ik het zie.’ Ze gaf mijn doosje smint terug en vertrok. Deze vrouw heeft zo’n indruk op me gemaakt. Vergeet ik nooit. Hebben jullie ooit wel eens zoiets meegemaakt? Tips om hier mee om te gaan?"