Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, ik heb donderdagochtend een epidurale inspuiting gekregen in mijn rug ter behandeling van een hernia. Is het nu verstandig om c hier op te nemen of best een aantal dagen/weken wachten? Bij c gebruik benut ook meestal een 20 tal alcoholische dranken. Verstandig of niet? Alvast bedankt!"
"Waarom niet?"
"Hehe had het meer over de combinatie van die c met dat spul dat ze inspuiten. Vind er bijna niks over terug, behalve dat het ook bij anasthesie w toegepast. Kutfeestjes altijd maar"