Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik heb er al een paar geplukt en in geknepen donker blauw paars tot zwart kleuren ze.ik ga er morgen nog even een paar testen alvast bedankt"
"Hippie Langwaus zei: Meegenomen dat je zelf een patch Ps. Cyanescens heb gemaakt op die plek en de foto's, zou ik ze ook als zodanig herkennen. De sporen zouden donker paarsbruin moeten zijn. Je zou een hoedje op een wit papiertje kunnen leggen om dat nog te controleren. Maar ik zou zeggen: "Gefeliciteerd, het is je gelukt!" Ik hoop zelf dit jaar nog te kunnen beginnen met mycelium, zodat het wellicht volgend jaar ergens buiten kan worden uitgezet. Klik om te vergroten..."
"Nog bedankt voor je reactie. Ik heb vanmiddag 0,6gram gedroogd op. En het werkt erg goed. Durfde niet te veel te nemen om de sterkte te testen. Maar het was de eerste 1,5 uur. Bijzonder heftig en daarna rustig en relax. Ps. Er makkelijk om te kweken. Ikzelf heb het in een grote plantenbak gedaan met klimplanten aan de zijkant en die er overheen gevouwen om de zon tegen te houden en laat ook het overtollige water weg lopen"
"Goedendag. Ik ben nieuw hier. En mijn vraag is"
"Sorry er ging wat fout. Ik heb 2 jaar geleden blauw wordend kaalkopje mycelium in mijn tuin gedaan. En ze komen nu op. Kan iemand mij vertellen of het de goeden zijn."
"Hippie Langwaus zei: Heb je er al eens eentje wat beschadigd of een paddestoel geplukt of afgesneden? Als je dan vrij snel een blauwe kleur ziet ontstaan, is dat wel een goed teken. Ze lijken me inderdaad Psilocybe cyanescens. Klik om te vergroten... Ik heb er net nog een paar beschadigd en ze kleuren wel. Ik stuur wel even een foto mee. ik ga er wel vanuit dat het de goede zijn. maar wil het toch nog even zeker weten"