Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als allereerst, dankjewel dat je je verhaal deelt. En ik wil je zeggen dat het goed komt! er houden mensen van je misschien voel je dat absoluut niet zo en ziet het er uit als een eindeloze put maar dat is hoe jij er naar kijkt, op dit moment en dat hoeft geen realiteit te zijn. Je zal er niet nooit vanaf komen, je kunt er vanaf te komen maar ook door echt te stoppen met die shit en jezelf verantwoordelijk af te vragen, wat je wilt met jou leven. Begin klein, praat met mensen hierover. Wat je nu al goed dit vind ik is het hier delen. Als je niet wilt opgenomen worden zou ik je willen meegeven. Om echt te stoppen met die 3mmc, een plek te vinden waar je wel met mensen kunt zijn en jezelf is af te vragen wat je wilt met je leven en waar je zou kunnen zijn als je stopt met die troep. En denkt aan wie je was, je familie al hoe wel die thuissituatie misschien verschrikkelijk was. Ik las ook dat je toch je familie mist. Zoek ze op, stop met de shit, wees trouw aan jezelf en vind hoop en moed. Ik hoor graag van je"